Керуючі поєдинки.

Навички переговорів.

 

Дата? 27 квітня (четвер)

Час? з 9:00 до 18:00

Де? м. Київ, вул. Борщагівська 154, (ТЦ «Мармелад»)

На тренінгу ви зможете:

прокачати свій мозок і навчитися швидко реагувати на заперечення

побороти страх публічних виступів і бути готовим до будь-якого діалогу

поліпшити навички ораторського мистецтва та комунікацію з клієнтами і партнерами

подолати страх переговорів з людьми, які вище за посадою, статусу і навпаки

навчитися змушувати людей робити те, що потрібно вам і навіть отримати будь-яку знижку!

20% теорія
80% практика

Підприємців
Менеджерів з продажу
Всіх, хто проводити переговори (і не тільки на роботі)
Людей, які розуміють важливість безперервного розвитку

1 Блок. Теорія

✔ Золоті правила комунікатора, впевненість в собі, комунікаційні бар’єри;

✔ Закон сприйняття людини людиною по Мегробяну;

✔ Експертні поля — як елемент «політтехнології»;

✔ Методи встановлення довірчих відносин з клієнтом при особистій зустрічі, «підстроювання — ведення — результат»;

✔ Техніка СПВ — «мова вигод» для клієнта, опрацювання вигод;

✔ Мовні шаблони в донесенні вигоди клієнту — як інструмент аргументації;

✔ Поле чотирьох вигод — як інструмент продажів;

✔ Предмет-метафора; підсилювачі презентації;

✔ Модель рекомендацій, експрес аналіз ефективної роботи

2 Блок. Практика!!

Переговори в режимі реального часу;

Аргументація, вміння управляти переговорним процесом;

Уміння швидко реагувати на зміни в переговорному процесі;

Розбір реальних кейсів, конфліктних ситуацій в роботі з клієнтами;

 Правила проведения поєдинків:

Учасники поєдинку

Секунданти поєдинку

Судді поєдинку

Керуючі поєдинки:

Поєдинок 1 Ситуація 1

Поєдинок 2 Ситуація 2

Поєдинок 3 Ситуація 3

Поєдинок 4 Ситуація 4

Практика, Практика, Практика!!!